Mňam! Medové výklady obchodov Louis Vuitton

Louis Vuitton oslávil príchod jari v harmónii s prírodou. Jeho výklady pútali pozornosť okoloidúcich ako včielky med. A to doslova. Inšpiroval sa totiž ‚sladkým medom‘ (As Sweet as Honey) – podľa medu z úľov inštalovaných na streche hlavného sídla spoločnosti na parížskej adrese du Pont Neuf.
medove_vylohy_upr1

V marci 2009 sa spoločnosť Louis Vuitton rozhodla inštalovať na streche svojho sídla tri včelie úle – priamo v centre Paríža. Zachovanie biodiverzity patrí medzi hlavné úlohy v rámci ochrany životného prostredia – až 35 % potravinových zdrojov na svete závisí na opeľovaní včelami či iným druhom hmyzu.

V roku 2010 urodilo 200 000 včiel 75 kg nektáru, z ktorého bol vyrobený zlatý kvetový med. Tento med určený pre priateľov a príbuzných LV sa stal pre značku Louis Vuitton inšpiráciou k výzdobe jarných výkladov v roku 2011.

Sladká tematická výzdoba As Sweet as Honey bola k zhliadnutiu vo výkladoch väčšiny značkových obchodov Louis Vuitton po celom svete.


Foto: Louis Vuitton 

Kristína  | 3.4.2011, 09:45