Nová impozantná vôňa značky Jimmy Choo a jej reklamný vizuál sa nedá len tak prehliadnuť. Umelecká riaditeľka a spoluzakladateľka značky Tamara Mellon už dávno snívala o vytvorení parfému, ktorý by symbolizoval modernú ženu, jej krásu a silu. Vôňa je ukrytá v brúsenom flakóne, ktorý je inšpirovaný benátskym sklom. Jej základ tvoria svieže tóny hrušky prechádzajúce do vône orchidey, neskôr sa premenia na zmyselnú zmes karamelu a indonézskeho pačuli.
Obal parfému nezaostáva za jeho obsahom. Hadia koža je najobľúbenejší materiál, z ktorého Jimmy Choo tvorí topánky, kabelky a najnovšie aj parfémy. Niet extravagantnejšieho materiálu, ako je hadia koža.
V USA je parfém Jimmy Choo The Fragrance už v predaji. Parfémová voda, ktorá je z radu moderných ovocných “chypre” vôní, sa predáva v 60 a 100 ml baleniach a dostupná je spolu so sprchovým gélom a telovým mliekom.
Táto vôňa už na prvý pohľad evokuje pocit ženskosti, zmyselnosti a zvádzania. Právom patrí na zoznam parfémov, ktoré jednoducho musíte vyskúšať.
Foto: J. Choo